Dagens outfit

Var precis och ställde undan en cykel... Den jag egentligen skulle köpa var slut så då åkte vi till nån affär som typ hette cykelringen eller nåt sånt, och hitta en där^^ Så mamma ska åka och köpa den imorgon.

Nu till dagens outfit, det var lite kallt idag men jag ville ändå va sommarklädd :D
                                                                      Linne (som jag använde som tunika) - H&M
                                                                                                                                      Randiga leggins - Gina tricot
                                                                                                                                      Kofta - H&M (i skottland)
                                                                                                                                      Skorna jag hade på mej kommer från Din sko.



                                                      

                                                                                                                                                                        <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0