Dagen + dagens outfit

Idag har jag vart i skolan as usual :) Men har bara haft två lektioner, det är rätt nice faktiskt ^^ När jag kom hem var jag skittrött så då råkade jag somna, det är riktigt skönt att sova middag, jag tycker det borde införas i gymnasiet, eller vad säger ni? :)

Har inte vart skitfint väder idag precis, men det känns så tråkigt att ha jeans på sej när det är vår^^   



Tunika - Gina tricot
Väst - La redoute (tror jag)
Skärp - Lindex
Leggings - Lindex

Yeah, idag är det bara 19 dagar kvar till birthday, längtar :D

                                                                                                                                                                                                        <3


Kommentarer
Gossip and fashion

fin färg på skärpet :)

2008-05-14 @ 15:51:59
URL: http://ninablogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0