Dagen

Idag har vart en riktigt skön dag, började med gympa (blää!) vi spelade fotboll, och jag var typ bollplanket as usual, men det var roligt iaf :) Sen skulle vi ha turism, fick inte så mkt gjort satt mest och mobbade malin för hennes (fina) telefon XD Spelade en rosa helikopter på den. hahahah! Sen efter den lektionen slutade jag :) Fett skönt, så då tog jag biken och cykla hem

Jajuste, jag har fått en cykel nu, cyklade för första gången på typ 3-4 år imorse, njae, cykla är inte riktigt min grej, den väger juh typ lika mkt som jag göra och sen är det typ lika stor som mej känns det som :P Men men, jag vänjer mej väl ^^

Ikväll ska jag träna, ska bli riktigt skönt har inte gjort det sen innan Skottland, och det var ett tag sen, snart 1 månad :( Så ikväll blir det A2 med Patric! Älskar verkligen hans pass! Det är mer som dans än aerobics :D fast snart stänger juh friskis, och mitt kort går ut, men jag kommer ändå inte träna nåt i sommar typ :P
Rebecca ska med till Friskis ikväll också :) Så om du vill se mej pusta och inte hänga med i dansen så kika in i lilla hallen mellan 7-8 är där nånstans ;)

Nej, nu ska jag nog gå och sova lite, ska bli skönt :D
 
                                                                                                                                                                              <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0