The day is almost over...

Puh, den här dagen har varit lite jobbig!
Gick upp vid 11 och var då helt utvilad! Låg och läste min bok lite Style: A to Zoe, sen var det dags att gå upp och fixa sej, skulle till skolan och hämta nya praktik papper.. ^^
Stod och babblade med lärarna där en stund och sen åkte jag till la work, fett jobbigt, det var mycket folk även fast det var måndag, helt jobbigt!
Men kom iaf hem runt halv 9 och nu sitter jag här pratade precis klart med mallan om eklundshof och om konserten på onsdag (!) Så nu har vi nog koll på det där, bara tunnelbanan som är förvirrande XD Men det blir säkert bra hoppas jag :) MEN AMARISA HA TELEFONEN PÅ OCH I NÄRHETEN!! haha ^^

Nej nu ska jag gå och titta på CSI :D Och sen shark! Men jag skriver tomorrow och berättar om nya praktiken :P
Seeee yaaaaaa leter alligator! ;)
                                                                                                                                                              <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0