One of these days maybe your magic won?t affect me

Åh, vilken helg! Jag är helt slutkörd. Det började med att i fredags så var jag först och klippte mej och det blev skitbra! Min frisör Petra är bara så duktig :D Sen efter frisören så åkte jag hem till Mallan där hela gänget samlas för att säga hejdå, för att vi inte kommer ses på typ 5 veckor eftersom det är praktik, det känns lite småkonstigt och just nu är jag väldigt nervös eftersom den börjar imorgon redan! :S
Sen i lördags så sov jag först jättelänge och det var hur skönt som helst, sen låg jag bara och latade mej och sen började jag göra mej iordning för jag skulle på personalfest :D Det var fett roligt, Eventhough you were there and it felt kinda weird I had a blast! :D Jag och Sanna sjöng Never let it go på karaoke, haha! Rebecca har filmbevis på det, och Mallan sa innan att jag tydligen gjorde nån dans också (som jag verkligen inte kommer ihåg) Och vi dansade och hade så fruktansvärt roligt :D Om du vill se några bilder från min personalfest så finns det här
Så idag har jag bara gjort ingenting för jag har ont i huvudet och är helt slut! Och imorgon börjar praktiken! :D Pirrigt

Men nu ska jag gå och titta på View from the top ;)

                                                                                                                                                        <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0