It's the last time You're ever gonna kiss these lips Or ever will decieve these eyes

Nu sitter jag här ensam en söndagskväll... 

Veckoplanering:


Måndag: Ledig och ska till skolan och hämta nya praktikpapper och sen jobba :/ Måste ringa eklundshof också ^^
Tisdag: Nya praktiken på eklundshof börjar klockan 12 och slutar klockan 6, ska sen äta på stan med Malin och sen gå på ett intensivpass, måste komma igång med träningen nu :)
Onsdag: Först praktisera och sen konsert med Mallan och Bex <3 Rihanna :D
Torsdag: Praktisera och sen kanske träna om det är nå roligt pass :D
Fredag: Praktisera sen kanske gå på ett intensivpass som snyggingen håller i (A)
Lördag: Först praktisera och sen Home alone! Så då blir det chill
Söndag: Nu har juh jag LOV!! Fett nice! :D

 Roligt o veta vad jag ska göra i veckan va? ;)
                                                                                                                                                                                       <3



Kommentarer
emma

rösta på min hund så blir jag glad.
avsltuas snart.
så läs mer info på min blogg

2008-03-09 @ 23:54:53
URL: http://enlitentax.blogg.se
Lou Cigaro

Sov så sött :)

2008-03-10 @ 00:00:05
URL: http://cigaro.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0