It´s time for change now people..

Ok, kära läsare...
Nu har jag vart på min praktikplats i 2 dagar, och båda dagarna har vart skit! Det enda jag fått gjort i 2 DAGAR! ar varit att damma VARENDA hylla i hela affären, lyfta på varenda burk... Det har INTE vart roligt. Och jag menar No offense till Mist, men det har liksom vart typ 2-3 kunder på två dagar. Så nu ska jag hitta en ny praktikplats tills nästa vecka, för jag kan inte vara på den här praktikplatsen i 4 veckor!!! Det går bara inte...
Men imorgon ska jag iaf inte städa, inte i början iaf, ska dela ut broschyrer om Mist och dela ut småprovburkar, så om du vill träffa mej va på stan runt 12.30, jag kommer gå runt där ;)

Men men, nu ska jag gå och sova i min sköna säng! Smell ya later ;)

                                                                                                                                                                          <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0