Att fisa tyst och illaluktande eller högt och luktfritt?

Hahahha.. Tittade precis på Fråga Olle, och söta lilla Erik var med :D Erik gör en alltid glad när han dyker upp i tv-rutan. Men så lekte de pest eller kolera, och frågan: vad skulle du välja, att fisa tyst och illaluktande eller högt och lukfritt när du står i en hiss med en  till människa, kom, vad skulle du välja, och söta Erik valde högt och luktfritt XD Vad skulle du välja?
Själv skulle jag inte välja nåt, för fina flickor fiser inte, och om de gör det så luktar det hallon XD
image68     
                                                          SÖTNOS!!


Men idag har det vart praktik, och nu har det iaf fixat sej med min nya praktik plats, på måndag ska jag börja på Eklundshof ^^ Imorgon ska jag säga det till min nuvarande handledare, bävar fett mycket för det, hoppas det går bra bara :P Och jag kommer faktiskt sakna lilla Boss (den söta lilla hunden som springer runt där :D)
Imorgon ska vi iaf sminka lite och ha det roligt så det är iaf tur ^^

Men nu ska jag gå och göra nåt vettigt?
Puss och goodnighty ;)
                                                                                                                                                                     <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0