Tjenamors!

Godkväll kära bloggläsare :P Har inte skrivit på hela helgen, jag vet dåligt av mej, men jag har inte haft nån vidare lust...
Imorgon är det skolavslutning :D Eller man kan säga att vi redan har fått sommarlov men imorgon är den "riktiga" avslutningen, som vi egentligen inte behöver gå på, men jag och några av mina kära klasskamrater ska göra det ändå, bara för skojs skull! :P

Nu är det bara ett år kvar tills jag har gått ut skolan, det här är liksom mitt sista sommarlov om jag inte pluggar vidare dvs (men jag tror jag gör det)

Var på stan med jen idag :P It was fun like always^^ Köpte en klocka på Ur&Penn, En jetset med transparent armband, skitfin! :D Köpte även ett vitt tublinne och en bok, och sommarlovskortet ^^ Storshopping eller hur XD

Var hos mormor i helgen, mys! Min lilla prinsessa kusin Ida var där, så jag skulle hjälpa grandma att va barnvakt.. Åter en gång blev jag påmind om var jag INTE ska ha barn! Jag blir irriterad hela tiden när de luktar! Eller skriker... :P

Jag+barn=Icke sa nicke!


Ska dra seee ya <3

P.S Paulina! Om jag var kille skulle jag bli fet glad om du skrev eller sa hej till mej, för du är HET! :D <3


Kommentarer
paulina

HAHA sötis :)

2008-06-09 @ 22:51:11
annica.

mickiz ni är heta båda två <3<3<

2008-06-10 @ 21:39:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0