Hi!

Hej bloggen! :D Idag har det varit ännu en underbar dag med underbart väder! Grattis till alla som har tagit studenten förresten, själv har man ett pissigt år kvar, men jag klarar mej nog... Jag SKA juh trots allt till Belfast i november, om jag så måste förgifta de andra som ska vara med och "tävla" och muta Eva. För jag vill VERKLIGEN åka..! Träffa tjejerna och killarna från Schweiz igen, träffa Marc och bara träffa alla Comenius människor igen.. Och självklart se Belfast! (Även fast det är regnigt och trist den årstiden)...

Men men...

I miss you all from the Comenius project... You're all so sweet!

<3<3 muah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0