Heya!

Hejhej! Det blir ingen skiva idag :( Typiskt! paulina har blivit sjuk! Hoppas du kryar på dej barbie ;)
Men istället blir det en skön kväll hemma, rätt skönt faktiskt att bara ta det lugnt, har inga läxor eller nåt :)

Imorgon går jag bara en lektion, svenska, börjar klockan 10.05 och slutar 11.10 =) Rätt skönt faktiskt, så det blir stan med Jen.. Ska se om den rosa plattången har kommit in så jag kan byta den, sen ska jag in på pure också, och så ska jag se om det finns nå fina klänningar inne :D

Men men, nu ska jag gå och läsa min bok...
Hörs sen

Pusspuss
                                                                                                                                                                                   <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0