Hey :P

Jag vet jag vet, jag har inte skrivit på miljoner år typ... Men jag har inte haft nån vidare lust (as usual) men jag måste verkligen börja skärpa mej med bloggandet nu, kommer kanske få lite mer tid nu när det är lov,men tror inte det, men måste försöka iaf :D
Så vad har hänt på sistone då? Ehm.. inge speciellt, har typ jobbat (intressant liv va?) Och i  onsdags var jag på krogen med Paulina ;) Den kvällen var VÄÄLDIGT rolig, det kan jag lova.. Dagen efter när jag skulle på infomöte på jobbet var däremot inte lika rolig XD Men that's life^^

Vad händer på midsommar då? Här i Uppsala är midsommar en stor grej, precis som alla andra högtider.. Så jag ska faktiskt fira den här högtiden hör och häpna! :P Ska med Anki, Paulina och Ronja till Öregrund, mys och fett roligt hoppas jag det blir ;)

Veckoplanering:
Måndag: Make up store sminkning klockan 11.30 sen shoppa lite med Malin, ska hitta en klänning till midsommar vågar inte lita på att tunikan från laredoute jag har beställt kommer hinna hit i tid... Sen jobba klockan 17-20.15
Tisdag: Jobba 16-20. Innan det bara vila!
Ondag: Först naprapaten vid 10.30 nånting (shit vad skönt! Med tanke på att kunderna på jobbet kommit  på en ny lek: Nu ska vi förstöra kassörskans rygg och axlar.) Sen jobba 17.45-22.15...
Torsdag: Ingenting förutom att jobba till klockan 18...
Fredag: Midsommar med vänner i öregrund (Wiie)
Lördag: vara bakfull
Söndag: LEDIG!

Ja, det var min veckoplanering.. Veckan kommer iaf bli rätt bra hoppas jag!! :D

See yaa

                                                                                                                                                                                                <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0