Go'kväll

Goderkväller.. :P
Vad gör ni för något kära läsare? Själv sitter jag och tråkar lite, funderar på o lägga upp bilder från kameran, men orkar fan inte^^

Jag har sommarlov nu :D :D Mitt allra sista sommarlov.. Det känns lite konstigt men fett skönt! fast ska jobba rätt mkt i sommar, 6 veckor, men det blir ändå lite lov som ska spenderas med vad vet jag inte riktigt, vännerna förmodligen^^ Anki kom hit idag efter att ha varit i skolan och typ gjort klart gamla uppgifter och skit, så var vi här en stund och drog sen till skolan för o titta på avslutningen.. Som var skittråkig XD Typ det enda roliga var att när de skulle dela ut ballongerna så fastnade de i varann och jag hatar verkligen när elevrådet börjar kasta godis för man får alltid nåt i huvudet ^^
Anmälan om misshandel: Några i min skola kastade godis på mej ;)

Sen åkte jag, Jen, Anki och Pau ner på stan och skulle fika i stadsparken, fett mysigt tills................. det börja åska och blixtra och tillslut regna :(


Nej nu ska jag gå och göra nåt roligt innan jag går o får min skönhetessömn ;)

P.S Sverige vann matchen mot Grekland med 0-2 om du inte redan visste det :P

                                                                                                                                                                             <3


Kommentarer
Johanna

Hoppas att du får ett härligt sommarlov :)! Själv ska jag uppleva the Finnish experience hela lovet mer eller mindre... :)

2008-06-11 @ 09:54:22
URL: http://romanov.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0