För idag är det min dag!

Jag är 18!!!!! :D:D:D:D

Asså shit gårkvällen var äckligt rolig! Fast mår inte super nu precis, mitt huvud dödar mej!
Men först åkte vi till Malin :P Och där var: Mallan, Jag, Rebecca, Sarah, Anna x2, Linda, Alicia och en till Sara :D Vi hade skitmysigt, åt smörgåstårta, gick tipsrinda som handlade om Mallan, kastade typ ringar och spela nån jävla boll...
Hade skitroligt, sen runt 10 så åkte jag och sarah hem till henne och fixade oss för att dra på krogen, skulle egentligen gått på göteborgsnation, men det blev People ist, GRYMT KUL! fast behövde inte visa leg, ville juh göra det :P Fyfan vad roligt det var att dansa + att typ alla tkt min klänning va snygg :D

Så nu, mår jag inte nå vidare, gästerna kommer om 3 timmar och 20 minuter..
Har fått presenter också, fick en digitalkamera, böcker, parfymer från Gaultier och en liten ask med tuggummin i och i asken så fanns det en spegel :D

Nej, nu ska jag gå och försöka bli av med huvudvärken :P
Hörs sen! Puss
                                                                                                                                                                                <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0