=)

Hallelåja!
Idag har varit en jätteskön dag :D Hade svenska klockan 10 och slutade klockan 11, sen åkte jag ner på stan med Mallan och Jen, och åt lunch och shoppa lite, köpte en kjol på Åhlens som var grymt skön :D och ett linne på Weekday, skulle köpt ett tunt flätat vitt skärp också, men det var slut.. Böt också platttången jag fick i födelsedagspresent mot en grön :P

Är ledig nu fram till måndag! Fruktansvärt skönt, ska vara fint väder hela veckan, så ska ligga och pressa :)

Sitter och pratar med Raphael från Schweiz nu, och pratade med Max från Tyskland igår, och båda trivdes jättebra här i Uppsala, så de tänker komma hit i sommar :P

Men men, ska fortsätta titta på GG (Gossip girl) nu...

xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0