En trött jävel här ;)

Tjaa! Är allt bra med er?
Själv är det bra med mej, trött bara.. :P Har hunnit göra rätt mkt idag även fast det blev skitväder! :( kanske inte det roligaste men jag klarade mej :)
Dagen började med att jag drog på mej kläder och åkte ner på stan och skulle på make-up lektion på make up store :) Det blev skitfint, valde fest smink, suddat plommonfärgat runt ögonen.. :D Skitfint, verkligen!
Men jag skulle juh jobba efter så kändes lite konstigt och sitta helt uppsminkad på jobbet, men men, that's life...

Efter lektionen så träffa jag Anki :) Vi gick på stan och shoppa lite, hade tänkt hitta en midsommar klänning, men gjorde inte det, så jag får väl gå naken... ^^

Men men, ska gå och göra något annat nu.. Talk to ya'll later ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0