Stackars mej...

Usch! Jag har typ blivit förkyld, eller det kan juh vara allergin, men tror inte det. :/
Har ont i halsen och hostar och är täppt, Inge roligt alls! :/
Men jag ska till stan och se om jag hittar nå roliga kläder :D Och så ska jag köpa halstabletter och sånt, vill verkligen inte vara sjuk! Ska också sola lite senare, vill vara brun! :)

Men men, nu ska jag gå och sjuka mej lite innan jag ska åka.. ^^

image66 så känner jag mej just nu... Inte roligt!!


                                                                                                                                      <3


Kommentarer
annicaa

stackars lilla stumpan du såg inte frisk ut idag.

men snart kommer du bli bra

2008-02-22 @ 17:23:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0