Kväll=Mickiz lägger sig i sängen med en bra bok :)

Godkväll kära läsare .. haha ! Att jag kan vara formell trodde man inte va ? ;P Vad har ni haft för er för något roligt ikväll då ? Själv har jag jobbat, snark ! Kom nyss hem och ska snart gå och lägga mej och läsa ! Kommer säkert somna om en halvtimme eller något, det är juh torsdagskväll ..

Glömde säga att idag fick jag en förfrågan om jag ville sitta med på en tjejs engelska B muntliga NP och "bolla ideér med henne" .. hmm .. Jag sa såklart ja ! Vad annars liksom, men sålänge de inte jämför henne med mej, för det blir intressant, skryter inte eller något säger bara att det blir intressant ;)

Imorgon är det fredag, händer då då ? På dagen ska jag ha lektioner ! Fast ser faktiskt lite fram emot min sång/instrument lektion, hoppas det blir roligt, och att inga fler elever kommer med i gruppen ! Det blir alltför jobbigt ! Och sen hoppas jag att Tallinn-ungarna kommer hem och går ut på Teatern med mej ! De kommer juh inte gå ut på ett tag nu ! :/

Men men, nu ska jag gå de två stegen som krävs för att komma till sängen och krascha med min braiga bok som jag har läst en miljon gånger nu ...

<3



Kommentarer
cilla

hehe förlåt! men jag orkar verkligen inte! jag har en 3 dagars bakfylla att återhämta mig ifrån.. Men vi kan väll gå ut nästa helg eller nått? =D

2008-12-05 @ 18:49:04
URL: http://ceciliaelisabet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0