Jag tror sjukdomen klanthet ligger i familjen ..

Asså jag tror det finns en sjukdom som heter klanthet och att den ligger i min släkt .. Jag själv är ganska klantig av mej tack vare att jaghar brytit benen 4 gånger (det var inte mitt fel) och att jag haft muskelbristningar i käken hit och dit, och min armbåge var svullen när jag konfirmerade mej och en massa allergier hit och dit som förstör för mej när jag åker utomlands .. men hursomhelst !

Nu har min lillebror brytit båtbenet som sitter i handen och ska ha gips i 10 veckor !!! Men jag tycker inte synd om honom, jag är mest irriterad ! Mina föräldrar åker utomlands i slutet av januari och jag måste nu alltså ta hand om honom !! För jag lovar han kommer säkert ba: - Nej, jag kan inte jag har gips !! Men då tänker jag strejka ! För jag kan klara mej utan mat ett tag, men det kan inte han ! + att jag åtminstone ville ha nån fest men det betyder att han kommer va hemma !!!! Jag hatar min lillebror, varför ska han ha ärvt min gen för ? hmm ....

<3


Kommentarer
Amarisa

haha, tror inte att han är så glad över det heller :P

2008-12-03 @ 22:53:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0