.

Vad gör ni för något ? Jag sitter och tittar på The Hills och tycker synd om mej själv ... Jag tror jag har blivit dumpad/dissad :S Inte helt säker men det känns så ... :(

Funderar på att gå och köpa godis men jag tror att jag är för lat ! Det får bli att äta mormors chokladdrömmar ikväll ist ! För choklad behövs när man är i mitt tillstånd !

Mamma och Peter är fortfarande ute och shoppar julklappar ! :o Och mitt sthlm besök imorgon är inställt, amarisa kunde inte shoppa så länge så jag ska gå på stan med Malin ist för att jag börjar få lite panik när det gäller julklappar, men jag fixar det förhoppningsvis !

Nej, nu blir det mera The Hills bara för att deras liv är underbart och mitt är ungefär lika bra som det katten gör i lådan ...

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0