Bilder från igår

Jag hade med mej kameran in då jag hade byxor på mej så att den kunde ligga i fickan .. :


Cilla gör sej iordning

Haha, och jag med, det är en handske till plattången så att man inte bränner sej XD

Haha, jadu !

Cilla höll på att kissa på sej på bussen XD

Väl där - Cilla med en Red bull vodka

Vi träffade Janina

Och Bella

Jadu - Vad kan jag säga ^^

hahha !

Vi bad en kille ta kort på oss ..

Så han ville prompt vara med på bild XDXDXDXDXDXDXDXD

Jag träffade på Anna på toaletten också XD

Cilla gav mej ett litet pussmärke ;)

Hahahah XD

Hahha .. om ni inte ser så är det jag, kommer inte ihåg vad han heter och Cilla som kysser

- Tack för en underbar kväll vännen ! Vi skiljdes dock åt på slutet men det gjorde juh inget ;)

<3


Kommentarer
Cilla

men herregud! Å alla värsta bilderna på mig också =D haha jag håller på att skratta på mig =D

2008-12-20 @ 20:14:25
URL: http://ceciliaelisabet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0