081231

Hej på er ! Jag säger GOTT NYTT ÅR ! redan nu :P Hur har de sista dagarna av året varit då ? Mina har varit riktigt bra, i måndags va det shopping i sthlm, hittade min nyårs klänning den behövdes bara göras om lite vilket mamma fixade åt mej igår medans jag va på massage och manikyr (skönt och klänningen blev så grymt fin! )

Idag är det då nyårsafton ! Mitt första nyårsafton, som jag verkligen "firar". Ska först äta middag och fixa mej hemma hos anki och sen ska vi gå ut :P Blir säkert jättebra ..

Måste gå nu. GOTT NYTT ÅR !

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0