081228

Hej. Hur mår ni ? Jag mår sådär, mår illa och snorar och deppar men annars är det bra ... Sitter här med Janina och tittar på Smekmånaden, vilken hemsk smekmånad de har ! :S

Idag har det varit först ta det lugnt i sängen och sen jobba och nu sitter jag som sagt och tar det lugnt med Janina Kanina :P

Imorgon åker jag till Sthlm och träffar Amarisa och ska hitta en Nyårsklänning, har fortfarande inte gjort det ! Och förresten har nyårsåplanerna blivit ändrade, Skarholmen blev inställd .. Så vi får väl se ! :P

Hahah, pratade med en kompis i fredags, vi kallar henne för M och hon hade vart ut på juldagen och hamnat i samma säng som ingen mindre än Sveriges man XD Hahaha ... Hon sov bara där, men ändå ^^

Åh ! På tisdag ska jag på massage klockan 10 och sen manikyr klockan 11 gud så skönt ! Och på onsdag så fyller Malin år, hon får han en jättebra födelsedag i Thailand, din lilla skit som kommer komma hem brun som ett as :P
På fredag kommer hon dock hem medans min kk Paulina kommer hem på lördag, känns som om de inte kommer hem på jättelänge men det är mindre än en vecka kvar nu ! :D

Men nu ska jag försöka blondera Janinas hår (!) Eller göra det lite ljusare iaf :S Hahaha, får väl se hur det går XD

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0