081224 - julafton

God Jul kära vänner. Har ni fått några bra julklappar ? Mina har faktiskt varit riktigt bra i år .. Pengar, skön dag med massage och manikyr, manikyr/pedikyr set, mysig morgonrock, mammas nördiga överfallsalarm, en bok från mej själv och lite annat smått och gott :P

Imorgon blir det jobba och sen kanske utgång, har inte bestämt mej - ja Cilla, jag mår bättre men det blir People för mej, hör av dej om du ska med ;)

Idag har det inte blivit något skratt åt lille bror som det va förra året, i år blev det för Oscar - låtsas brorsan - vi spelade chock spelet som heter typ Lightning nånting nånting - och han blev så jävla rädd att han jadu, låt oss säga - gjorde ljud med röven som inte luktar så gott XD Det var typ för en kvart sen det hände och jag skrattar fortfarande ! OMG ! Han kommer ALDRIG ALDRIG ALDRIG få glömma det XD Om man träffar hnm ute någång så kan jag garanterat ta upp det lite sådär osmidigt på fyllan ... XD Sorry, men kan inte hjälpas XD

Men nu ska jag gå och äta glass och titta på Mamma Mia!

<3



Kommentarer
Cilla

Men lilla gumman.. Varför People? =P jag är förresten också sjuk.. blir jag inte bättre kan jag mycket möjligt hänga med ;)

2008-12-25 @ 13:50:53
URL: http://ceciliaelisabet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0