081223

Hej. Hur mår ni såhär dan före dopparedan ? Jag mår skit ! Mamma har lyckats smitta mej så jag är jätteförkyld ! Tack för den ! :@

Städar för tillfället, kan inte precis säga att jag tycker det är roligt, går typ runt och svettas skiten av mej ! Orkar inte ! Typiskt att jag ska ha blivit sjuk såhär precis före jul ! Typiskt ...
Jahapp, igår åkte Malin då till Thailand, så nu har jag två kompisar i Thailand över nyår, orättvist säger jag !

Men nu ska jag fortsätta städa och sen slänga mej i sängen och tycka synd om mej själv, tyck synd om mej du också ;)

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0