081221

Hej mina loved ones och andra som läser min blogg. Har ni haft en bra dan-före-dan-före-dan före dopparedan ? Jag har haft en mysdag ! Har varit och julshoppat med Malin så nu är alla klappar färdigköpta, blev riktigt bra faktiskt, hihi ! :) Hittade även en grej jag ska köpa för julklappspengarna man alltid får av mormor .. Jag ska köpa en stor massage delfin från Lustgården (Nej, det är ingen naughty massage grej) den är jättestor och så ska man ha den för ryggen, testade den där och den va helt gudomlig ! :D
Tack för en riktigt mysig dag Malin !

Så nu sitter jag hemma och väntar på mat och ska sen slå in klapparna och rimma lite (suger visserligen på det) men det är ganska roligt ! :P Och så börjar Gossip Girl klockan 19.00 så då ligger jag nermyst i sängen och tittar på det och sen vet jag inte riktigt vad jag gör ! Tänk att det bara är tre dagar innan julafton ! Shiit vad snabbt det har gått ! Usch, julmat .. Mår illa av bara tanken, jag tänker fanimej äta pasta istället, MUMS ! :D

Men nu ska jag gå och titta på en julklassiker: Grinchen ! hihi

<3


Kommentarer
Malin pralin

haha, minst sagt gudomlig! "åh, aj, ååååh!!"

Tack själv för denna mysiga dag! <3

2008-12-21 @ 18:57:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0