081220

Hejhej ! Hur mår ni idag ? Jag mår faktiskt ganska bra med tanke på omständigheterna ^^

Igår blev det utgång för att fira att vi nu har jullov .. Så jag och Cilla gjorde oss först iordning hemma hos henne mitt ute i skogen, dvs Bälinge och sen drog vi ut på allas vårat älskade People där det var grymt mkt folk redan kvart över 10 ! :o En bra kväll va det minst sagt, lite tråkigt att min egen lilla KK (krog-kompis) Paulina inte kunde följa med med tanke på att hon satt på ett plan påväg till Thailand ! :P Kommer sakna dej ! <3

Igår hade vi även julavslutning i skolan då vi skulle dela ut julklappar, haha ! Malin Lö fick min fula julklapp som då va en tvål som såg ut som en groda (!) och jag fick Rebeccas som va två shot-glas, en mkt bra julklapp måste jag säga, Åsa tyckte dock att de va perfekta att ha julmust i, haha ! Riktigt skönt med lov, iaf från skolan !

Paulina om du nångång läser det här: De vanliga va där ! Haha, och jag skämde ut mej TOTALT ! Men jag berättar mer när du kommer hem !

Och så åker våran lilla 17 snart 18 åring Malin till Thailand hon med fast på Måndag ! Shit, alla åker juh iväg ! Själv ska jag bara till Sthlm imorgon .. Ingen stor grej precis ^^

Men snart kommer det bilder från igår, jag varnar dock ! Hahah ...

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0