081218

Hej. vad gör ni för nåt ? Jag sitter och väntar på att årets pyssel ska börja med turism 1:orna och 2:orna ... Pust ! ibland är det inte lätt att vara äldst, även fast det inte alltid syns ...

Idag har jag ännu mer panik än vad jag hade igår : vad ska jag ha på mej på nyår ? Vad ska jag köpa för julklapp för 20-30 kronor till nån i klassen ? Vad ska jag köpa för julklappar till familjen ? Det ska bli nå grymt skönt att få lov, så mkt säger jag bara .. men efter lovet börjar ångesten över praktiken, visst jag har 4 veckor klara men de andra 4 veckorna har jag inte fått tag på nåt än, ska ring till gillet idag, för varenda gång jag ringer så är hon inte där något frustrerande ...

Men nej, nu ska jag gå och lata mej i soffan en liten stund innan pysslet börjar :P

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0