081217

Hej. I know, jag har inte skrivit på länge, men har inte mått så bra .. Mår jätteilla och har ont i huvudet typ hela tiden pga av minipillrena som jag har börjat äta .. usch !

Har nåt roligt hänt för er då ? Inte för mej iaf .. eller igår hade min lillebror en ganska rolig fråga till min mamma ...  Vi satt och pratade om jordbävningen i Skåne :
Calle - Mamma, varför händer allting i Skåne ?
Mamma - Jag vet inte, de tillhörde juh Danmark förr så vi skyller på det ..

Okej, så roligt kanske det inte va, men man måste vara där för att fatta ^^

Sitter i smatten helt själv och skriver på datan medans det sitter äckliga emo:sar i soffa, usch ! Jag ryser ! Ni som inte går på GUC, va glada för det ! Ni slipper hålla andan när vissa människor går förbi er ..

Men nu är det bara 2 dagar kvar, sen slipper man skolan i 3 veckor ! Shit, vad skönt !

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0