081217-kväll

Hej. Har ni haft en bra dag ? Min har faktiskt varit helt okej. Skulle ha tittat på dramatiseringen av Nikolaj Gogols Kappan på svenskan - så när Åsis sätter i Dvd:n så är det Mamma mia! ist . Då blev man lite småglad, så har typ tittat på den hela dagen i skolan idag :)

Sen när jag kom hem så blev det till att plugga engelska, har prov i det imorgon, visserligen är det lätta prov (ja, det är 2 stycken) men ändå ! Och så hjälpte jag Peter att skriva till nån på engelska.

Och nu sitter jag här och tråkar, har lite småpanik för idag blev nyårsplanerna bestämda :) Nyår på stor fest på skarholmen ! Perfekt ! Och eftersom det här är min första "riktiga" nyår så måste det bli perfekt .. Men just nu känns det kaos, för jag har inte hittat några nyårskläder :S Illa illa .. Så jag försöker övertala Amarisa om att gå och shoppa med mej i Sthlm på lördag .. Känns som om jag borde fixa kläderna snart ..

Men nu ska jag gå och ligga på spikmattan en stund ..

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0