081214 - vimmelbilder från igår

Jo, det blev två vimmelbilder igår .. Hmm, ser hemsk ut på båda två, och jag glömde skriva en grej i det förra inlägget. I slutet av kvällen, när jag, Rossi och Paulina stod och dansa så kommer det fram en kille och skvätter en hel öl över oss, Rossi fick det mesta på sej, och hela mina blöta sida blev nerdränkt ! Jävla vider ! Varför gör man så med flit ?! IDIOTER !


Sebbe, Jag och Ken - två killkompisar från Bålsta .. :P


Jag, Sara och två jag inte vet vad de heter.

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0