081212

Hej. Jag skrev inte igår - Förlåt ! Men hade inget att skriva precis .. Jobbde sen på kvällen och då kom Malins farmor och handlade av mej, ni som inte vet - jag känner inte henne och har aldrig sett henne förr:
En tant kommer fram och tar upp plånboken så att man ser alla kort som ligger i den lilla plastfickan, jag ser kortet på malin och utbrister
- Det där är juh Malin !
Varav tanten då säger, - jo, känner du henne ?
- Ja, hon är en av mina bästa vänner.
- Jaha, ja, jag är Malins farmor, vad heter du då ?
- Jag heter Mikaela.
- Okej, då ska jag hälsa till Malin.
Jag tänker då haha, jag kommer nog kunna hälsa till dej innan med tanke på att jag sitter här med telefonen i knät och redan smsar med henne :P

Idag så har det inte hänt så mkt, va och hämtade mini-piller, och hade en sång/instrument lektion då en av killarna i klassen började spela Menuetten ur Mysteriet på Greveholm, det var lite roligt faktiskt :)

Senare ikväll så ska jag träffa Janina, Paulina och Rossy på stan, för vi ska på Lucia movienight på Spegeln, då de visar 3 förhandsvidningar från typ 23 till typ 06 så det blir säkert roligt, va på det förra året också, och då var det 2/3 bra filmer, så får väl se hur det blir i år :P

Imorgon blir det först jobba och sen ska jag hem till Paulina på förfest och sen ut på krogen efter det :P har inte varit ut på 2 veckor ny, vettefan vad som har hänt med mej - tjejen som var ute varenda helg .. Hmm .. jag är blivit lite småkonstig :P

Men men, nu ska jag gå och vila, ska trots allt vara upp hela natten ..

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0