081210

Hej. Har ni haft en bra dag ? Min dag har varit helt okej ! jag har grymt ont i magen bara !! :S

Idag fick jag ett nummer av Janne en av mina lärare till en kanske blivande praktikplats då jag inte är speciellt sugen på att praktisera på UKK, och det här nya blivande stället är ett spa, en tjej i turism 2:an hennes mamma äger det här spa:et. Så Janne hade varit där och lagt in ett gott ord åt mej och hon sa då att det lät väldigt intressant och att jag isf skulle få vara med och göra vissa behandlingar (inte alla, för vissa måste man ha licens för) och kanske till och med göra elev behandlingar ... Så jag ska ringa imorgon, men isf blir det nog en 4 veckors praktik där och sen 4 veckor nån annanstans. Men vart ? Funderar på typ Ofvandahls eller 018 eller nåt sånt .. Nån som har nåt förslag ?

Vet inte riktigt vart jag har dej, och det känns som om jag behöver veta det ...

<3


Kommentarer
Amarisa

sas :D:DDD:D:D:D:D:D

2008-12-11 @ 19:09:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0