081209

Hej. Har ni haft en bra dag ? Min dag har varit riktigt skön ! Hade sovmorgon till 10.30 för att vi hade komp från Sj, så första lektionen blev Naturkunskap, en massa prat om stjärnorna och grejer. Sen skulle jag vara med på Cherins muntliga nationella NP, så satt där i typ 40 minuter .. Sen kom jag hem vid 14, så min dag har varit riktigt skön !

Min lärare är helt övertygad om att jag SKA utomlands och jobba pga att jag kan prata flytande engelska (hennes ord, inte mina) så vi får väl se vad som händer, skulle inte vara alltför dåligt :)

Men nu ska jag gå och läsa en bok från realismen, som heter Kappan av nånting Gogol .. snark !
Måste bara tipsa er om Britneys och Darins och Beyonces nya album, riktigt bra :D


<3


Kommentarer
Johanna

Britneys nya skiva är klockren!

2008-12-09 @ 18:42:47
URL: http://mannequinqueen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0