081208

Hej. har inte skrivit på ett tag jag vet .. Men lite uppdatering från helgen kanske ?
Har faktiskt haft en helt vit helg hör och häpna ! I fredags hade jag först planerat att gå på Teatern, har inte varit där på 100 år nu känns det som så jag hade tänkt gå dit med två små kompisar som heter Madde och Cilla, men de var alltför bakfulla efter 4 dagars festande, haha ! Men såbörjade jag må dåligt, typ feber och grejer.. Men så fråga Paulina om jag skulle med ut, först sa jag ja, såå jätte sjuk va jag juh ändå inte .. Men så började hon tveka så jag bestämde mej för att vara hemma ist, för när Paulina tvekar så betyder det att hon brukar gå hem tidigt också - och vad fick jag reda på dagen efter ? Jo, att Paulina hade gått hem redan runt 12 .. Haha ! Så jag låg hemma och somnade runt 10 ! Faktiskt skönt, dock lite uttråkande .. På lördagen satt jag först och ändrade bloggens nya design, blev den bra ? och sen åkte jag hem till Malin och fixade hennes naglar, som det kommer upp bilder på lite senare. Sen sov jag över där, mys ! På helgens sista dag, söndagen, så låg jag och Malin och tittade på alla avsnitten ur Mysterier på Greveholm, sen kom Mami och hämtade mej så åkte vi och köpte godis, sen på kvällen kom Janina (Kaninen!) hem till mej då jag fixade hennes naglar, som det också kommer upp bilder på sen :P Och vi tittade på Wallander-Jokern, som va helt värdelös ! Fattade typ ingenting, blev alltför förvirrad !

När Janina hade gått vid 23 så ringde min telefon, och då va det hon ! Så när jag svarade så ba: - Mickiz, det står två polisbilar med blåljusen på precis utanför ditt hus !
Hahah ! Undra vad det var ...

Så idag i skolan dådå.. Först så gick jag och Janina till skolan, och när vi va vid McDonalds så kände jag hur hungrig jag va, så vi gick in där och köpte en McMuffin och en juice, mums ! Sen gick jag till Drama lektionen där vi hade lika roligt som vanligt ! :D Och sen när vi ska ha Åsa för att Eva är i Lindvallen så kommer Jens - våran rektor och säger att Åsas barn är sjuka och att vi får ledigt på våran lektion efter lunch, sen frågar han om det är nån som har lektion efter det, och jag, och två till i min klass svarar ja, engelska.. Och våran rektor säger då, men jag mejlar MOJ och säger att ni inte går på den .. Haha ! Fatta, min rektor sa till mej att jag fick skita i min lektion .. Vi hade dock en obligatorisk grej efter lunch - Årsboksfotografering .. Haha ! Ganska roligt faktiskt. Min klass kommer inte så jättebra överens så vi kunde inte bestämma om vi skulle klä ut oss till något så nu blev det improviserat att vi ser ut som flygplan .. Jag har inte sagt att vi är normala.

Efter det blev det ner på stan med först Anki och Paulina, och sen bara Paulina - Köpte, en kofta, en mössa och en t-shirt :D Och sen en ångbads-tablett och vitpeppar för min kära Mami är sjuk .. :S


<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0