081203

Hej. Haft en bra dag idag och igår ? Det har jag haft :) Igår åkte jag hem till Jen efter skolan och lagade Brasilien menyn, mumsigt gott med Maräng och lime paj ! Så idag var jag på stan med Janina för vi skulle hämta biljetterna till Lucia movie night, så fredag den 12 december så ska jag, Janina, Paulina och Rossi gå på det .. Vi hade bokat 4 biljetter men Malin banga ur, så vi tänkte säga att vi bara blev tre, men så ringde Rossi i sista sekunden och fråga om hon kunde få följa med för hennes kompisar hade hoppat av :P Så det blir säkert mys, tänker fan ta med kudde den här gången och sitta i mjukisbyxor ... Kommer ihåg alltför väl hur ont man hade i arslet efter :P

Sitter och pluggar Buddhism nu, usch ! Har prov imorgon, vill inte ! Cilla skrev till mej på allas våran älskade facebook idag och berättade hur de har haft det den första natten på båten ! Låter skitroligt ! Hahaha .. själv är man juh hemma i Sverige ^^

Mr M ringde idag, har inte pratat med honom sen i lördags (!) och berättade att han hade haft mobilen avstängd för att han haft Vinterkräksjukan ... så jag hoppas verkligen på att jag inte kommer få det, men tror inte det, för då borde jag juh ha fått det vid det här laget ..

Hade min första lektion i sång/instrument nivå 2 .. Haha ! Va inte alls sugen imorse, ny grupp och så .. Men det va faktiskt roligt, läraren är lite små rolig, och det va inte så många i gruppen, hoppas att det inte kommer fler !! Orkar inte det :P

Men nu ska jag gå och fortsätta plugga ..

'Vi har inga bananer, inga bananer idag' osv ...

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0