081201

Hej alla goch ni andra också .. hur har eran dag varit än så länge ? Jag tror jag börjar bli sjuk :( Usch ! Jag vill inte bli sjuk, jag har inte tid att vara sjuk ! Ska snart ha engelska lektion .. PUST OCH STÖN !! jag orkar inte ha lektion, spec inte engelska ... Ska presentera min Belfast resa ännu en gång fast på engelska den här gången .. Orkar inte ! Idag är det tycka-synd-om-Mickiz-dagen så tyck synd om mej tack ... jag är ensam och mobbad, nån som vill göra mej sällskap ?

Fick precis reda på att det kommer vara en stor 18 års fest på Musikens hus den 27:e december ! Har inte så mkt info om den än.. Men skriver här om den när jag får mer information ...

Måste gå till engelskan nu ..

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0