When I tell a joke, you've probably heard it before

Hej. Nu är jag hemma.. har vart det ett tag nu, men orkade inte skriva det första jag gjorde när jag kom hem^^

Jag hatar småskrikande skitungar! Speciellt en dag som denna! De gör typ så att jag får tinnitus, nej, usch ungar!

Jag är bajs trött, och är inte alls sugen på att börja jobba tidigt imorgon! Vill bara ligga hemma och sova! Men jag är iaf ledig måndag och tisdag, och det är en liten tröst :)
Vad jag ska göra då, vet jag däremot inte, nå förslag? ;P

haha, kom på en grej som hände igår när vi satt på santorini, Kallibaner XD
Aja, ni fattar inte, och jag orkar inte förklara ^^

Men skriver sen

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0