Trött..

Hej mina kära läsare, hänt idag då?
Jag har jobbat, okej visserligen började jag inte förrän klockan 4 men jag åkte buss till jobbet idag :)
Gick in på silver och sånt innan och köpte ett nytt navelsmycke, så nu har jag bytt igen :) Nu har jag ett hjärta som är prytt med röda "diamanter" :P
Det är faktiskt fint!

Det är fett roligt att byta smycke bara för att det ser skit tomt ut utan nu, och så ett hål över.. Det ser rätt komiskt ut också med tanke på att jag har solat med det rosa smycket som är rätt stort, så jag är helt vit runt naveln och sen en prick ovanför :P

Men nu ska jag gå och titta på project runway :)

See ya!             <3

P.S idag är det exakt två veckor kvar tills skolan börjar :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0