Måndag och tisdag ..

Hej ! Orkade inte skriva igår, kom hem runt 7 - halv 8 typ, var i storstan med Paulina och shoppade :)
Hittade en skinnjacka, ett par jeans, ett par örhängen, en bok, present till Anki och lite nagelgrejer ...
Åt faktiskt frozen youghurt och kände mej nyttig =)

Idag var jag först på ansiktsbehandling, grymt skönt var det ! Sen var jag och shoppa och åt lunch med Mallan .. Köpte ett underklädes set, matchande BH och trosa, jättegulligt faktiskt ! Och ett linne som jag har tänktha på mej när vi ska ut och fira Anki på fredag .. Sen köpte jag lite skolgrejerm skolan börjar juh trots allt imorgon :/ Och det kryllade typ av fjortisar på stan eftersom alla ettor typ började idag !

Efter shoppingen åkte jag med hem till Mallan på landet för att slinga mitt hår ! Vi åkte också till Mallans farmor och farfar och titta på deras kattungar ! Urgulliga, en hade ingen svans !! :D

Nej nu ska jag gå och göra Louboutin målning på naglarna =) Lägger upp bild på hur det blev sen..

Ring om du behöver mej ...

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0