Lat

Orkar inte plugga, försökte skriva SvC framförandet men skrev lite, trodde det skulle bli typ 3 minuter.. Tog tid på det och det visade sej att det bara var 40 sekunder .. Hahha ! Gud vilken bra tidsuppfattning jag har ! XD

Skrev istället stipendiet till Comenius, och är nu klar med den =) En mindre grej att göra ... Bara en miljon kvar ^^ Men blev faktiskt riktigt nöjd ! Håll tummarna åt mej ;)

Nej, nu ska jag gå och duscha, måste fixa mina tånaglar också, så jag kan använda mina nya älsklingar !!! :D

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0