Heya!

Hey'all!
Vet ni vad jag har gjort idag? INGENTING! Grymt skönt har det varit, har bara legat i sängen och tittat på tv.. :P
Lovade mej själv att jag inte skulle börja följa våra bästa år igen, men oups, det var juh så spännande^^

Tidigare idag så ringde Magnus, min chef och fråga vilka tider jag ville ha i höst, så jag har iaf jobb i höst igen, det är juh bra! Så jobbar jämna helger och sen varenda torsdag :)
Var lite nervös att jag inte skulle få forts jobba men det är jag alltid, och hade juh tydligen ingenting att oroa mej för ^^

RIngde också Pure, stället där jag får ansiktsbehandlingar, och bokade in tid för en klassisk behandling den 19:e, dagen innan skolan börjar igen.. Ska bli grymt skönt att få bli behandlad, det är underbart skönt ska de som aldrig vart på det veta! Fast när man ska ångas är det lite jobbigt att andas bara, men vill man va fin får man lida pin ;) Och jag vill juh självklart va fin!

Men men ska gå till sängen och kolla tv nu :)

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0