Hemma

Hello sötnosar!
Är hemma nu, orkade inte va kvar i Bålsta så åkte hem ist :P
Träffade Amarisa igår.. Gick hem till Gullavee, skulle se om hon förändrats så mkt som Amarisa sa, det hade hon :o
Shit, vad annorlunda hon såg ut!

Annars då? Vad ska ni göra i veckan? Själv ska jag jobba, är ledig idag, imorgon och på torsdag och fredag, så på fredag blir det utgång förmodligen, med Pau :P

I helgen blir sommarens sista arbetspass sen börjar höstschemat och skolan på onsdag nästa vecka :/

Men men, ska dra nu!

Bye <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0