Hemma ..

Hejhej ! Vad gör ni för nåt ? Jag kom hem för inte så länge sen .. Eller snarare jag och Jen. Vi ska vara hemma hos mej innan vi ska hem till Anki =) Där vi ska äta och umgås typ. Hela hennes släkt kommer va där också ^^

Jajuste, Peoples höstpremiär är den 29e, så de jag har "bjudit" förlåt ! Men först sa de att det var den 30e men det är tydligen två datum, den 29e för 18 åringar och den 90e för 20+.. Så de jag har bjudit, ni vet vilka ni är så är det den 29e, hoppas ni kan komma ändå ;)

Nej, ska gå och va social nu ! Smsa eller ring om det är nåt ..

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0