Helvetet har officiellt börjat ...

Hej. Nu har skolan börjat ! Gick min första dag idag, kanske inte var speciellt jobbig dag men jag orkar verkligen inte gå i skolan i ett år nu ! Och nu när alla treorna slutat så finns det inget att titta på eftersom man är äldst nu, känns lite konstigt att titta på 92or :/

Imorgon har jag min allra första engelska c lektion, får väl se hur det blir ! Kommer säkert bli rätt svårt eftersom det är mycket grammatik som jag hatar !

Är inte på mitt bästa humör just nu .. Skulle vilja säga två ord till dej nu, Fuck you ! Vill ha dej men du verkar inte fatta det !

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0