Helgen i korta drag

hej. Jag vet skrev inte på heela dagen igår, I'm bad I know it ^^
Fredags va jättekul ! Vet inte vad mer jag ska skriva :P Haha, ni får helt enkelt fråga om ni vill veta nåt :P

GRATTIS JEN PÅ 18 ÅRS DAGEN I LÖRDAGS !!! :D :D

Igår va jag på Gossip Girl / film kväll hos martina ! Skitmysigt .. Blev lite problem där med du vet vad ;) Haha .. illa !

Igår har jag inta gjort ett skit, grymt skönt ! Det säger jag bara .. Har bara legat och läst typ !

Ojuste, igår när jag skulle byta tillbaka till min vanliga piercing från den rosa söta piercingen så kändes det som det gjorde allra första gången jag skulle tvätta den, när jag svimma :S Så jag skruvade i den fort som attan och gick och la mej ner, ville verkligen inte svimma igen .. Men men, tog typ 10 minuter och några minuter av skakningar sen va det borta :)

men men, ska gå nu ..

 Puss på er !

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0