Hejsan :)

Hej kära få läsare! :P Gjort nåt intressant idag?

Det har inte jag. Började jobba idag igen :(

Sorry att jag inte skrev nåt igår men första var jag på stan med Jenny och när jag kom hem orkade jag inte säta på datan ^^ Lat, jag vet
Hittade faktiskt några få grejer på stan. En kofta och ett linne från MQ skitfina. En mina vänner bok, haha! Jag vet, det använde man när man gick typ i 2:an men det kan faktiskt vara lite roligt nu när man kommer börja sista året och så. Liksom alla kompisarna från klassen får skriva i den.. :P

Sen köpte jag en sjal från Åhlens också, den var jättefein den med :)

Men nu ska jag gå och göra nåt intressant :P

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0