Hej.

Hejsan alla! Trötter här ^^

Sov knappt nånting inatt.. Fram till typ klockan ett så var det enda jag hörde Jävla reggae musik! Jag hatar reggae men blir ändå tvungen att lyssna på det pga URF :/ Sen började det regna och i och med att jag bor på vindsvåningen så hörs det jättetydligt! Usch! Har sovit i kanske 3 timmar :(

Ikväll händer inget spec, ska juh inte gå på krogen som sagt, så blir ensam hemma, orkar inte följa med på en jobbig kräftskiva som mamma och peter ska på. Så ska sitta hemma, äta godis och titta på Tristan och Isolde som gå klockan 21.00 på Kanal 5 :P Men den är juh bra, så^^

Nej, nu ska jag gå och titta på min Älskade Shia Labeouf I Transformers :P

Hörs senare!

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0