Hej snyggingar !

Har ni haft en bra dag ? Jag hade mitt muntliga framträdande idag ! Usch trodde typ jag skulle dö innan för j´min puls va typ uppe i 180 :/ Men det gick ganska bra iaf, de andra i min klass skulle kommentera hur de tyckte jag va .. Och jag fick typ att det var intressant men att jag hade för många tvekljud och läraren sa att jag var duktig på memoria, då blev jag lite stolt ! :D

Är hemma hos Paulina nu, och haha ! Vi har redan börjat göra oss iordning .. Eller iaf börjat bestämma kläder ! Jag är fett sexig .. Hahah ! Nej jag bara skämta .. :P Men jag har iaf mina älsklingar på mej =)

Nej jag och Jenny ska nog gå och köpa lite mat nu .. Men vi kanske ses på Peoples höstpremiär ikväll ;)

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0