Hej mina små fillurer

Hej mina små fillurer :)
Vad gör ni för nåt ? Själv kom man hem för inte så länge sen .. :/ har vart i skolan ända från 8.30 till 16.30 idag, puh ! Har vart jobbigt :P Men nu är jag hemma !

Har inte hänt speciellt mycket idag dock, en händelselös dag i skolan .. Förutom att vi fick info om Comenius !! :D Ska börja skriva på min ansökan redan imorgon (glömde papprena i skolan, så kan inte börja idag ). Den 11 november åker de utvalda till Belfast .. Hoppas jag blir en av de !! Håll tummarna åt mej ;)

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0